اطلاعیه های تحصیلات تکمیلی
1399/8/12 دوشنبه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال 99 پیام نور برگزار می شود آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال 99 پیام نور برگزار می شود آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال 99 پیام نور برگزار می شود


آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال 99 پیام نور برگزار می شود


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با موافقت سازمان بازرسی کل کشور و اخذ مجوزهای قانونی، دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com علی کریمی فیروزجایی در گفتگو باایسنا افزود: تداوم دوره فراگیر در جلسه قبلی لغو شده بود که با پیگیری های فراوان دوباره دایر گردید.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این مسئله در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی کشور، با حضور مسئولان ذیربط تصویب و با بازگشت این دوره به دانشگاه پیام نور موافقت شد.

نماینده مردم بابل و عضو ناظر شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی کشور بااشاره به پیگیری های مجلس در خصوص راه اندازی مجدد این دوره یادآور شد: بزودی فراخوان دانشجو برای ازسرگیری آموزشهای تخصصی در مقطع ارشد دانشگاه پیام نور اعلام خواهدشد.

کریمی فیروزجایی افزود: امسال دانشجویان پذیرفته شده برای ترم دوم فراگیر ارشد دردانشگاه پیام نور ادامه تحصیل خواهند داد.

کریمی فیروزجایی اضافه کرد: دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه پیام نور از مزایای برگزاری کلاس و آزمون آنلاین در محل سکونت خود نیز برخوردار شدند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی در کشور گفت: دانشگاه پیام نور از ظرفیت های عظیمی در راه گسترش آموزش و مهارتهای علمی در کشور برخوردار است که باید آن را بصورت عملی کاربردی کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر