اطلاعیه های تحصیلات تکمیلی
1400/12/17 سه‌شنبه افتخار آفرینی عضو محترم هیات علمی مریوان جناب آقای سعدی محمدی علمی انتخاب شایسته دکتر سعدی محمدی به عنوان عضو علمی برتر دانشگاههای کشور


 
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور کردستان به عنوان عضو علمی برتر دانشگاه‌های کشور از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شد


 
**دکتر یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام نور کردستان در پیامی این موفقیت را به دکتر سعدی محمدی و مجموعه دانشگاه پیام نور استان تبریک گفت.
 
🔹 در راستای شناسایی، تشویق و حمایت از فعالیت‌های اثربخش اعضای علمی در هفته پژوهش از سوی وزارت عتف برای دومین سال متوالی اعضای علمی فعالی که بیشترین تأثیرگذاری و اثربخشی را در رفع مشکلات و مسائل جامعه و صنعت داشته‌اند از سوی دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت به دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.
 
🔸دکتر سعدی محمدی (عضو محترم هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان کردستان) و دکتر رضا مختاری ملک‌آبادی (عضو محترم هیئت علمی استان اصفهان) به عنوان 2عضو علمی برتر دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.
 
 
جناب آقای دکتر سعدی محمدی 
انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان عضو علمی برتر در حوزه جامعه و صنعت از سوی معاونت پژوهشی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری درسال جاری را تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

 
ریاست محترم و کارمندان دانشگاه پیام نور مریوان

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر