اخبار
1397/12/6 دوشنبه دانشجویانی که دروس معارف را انتخاب نموده اند جهت گذراندن دوره مجازی به صورت زیر اقدام نمایند دانشجویانی که دروس معارف را انتخاب نموده اند جهت گذراندن دوره مجازی به صورت زیر اقدام نمایند دانشجویانی که دروس معارف را انتخاب نموده اند جهت گذراندن دوره مجازی به صورت زیر اقدام نمایند



دانشجویانی که دروس معارف را انتخاب نموده اند جهت گذراندن دوره مجازی به صورت زیر اقدام نمایند
:


ثبت نام از طریق سایت
ec.nahad.ir و مراحل ثبت نام بصورت زیر می باشد:

 1.      ابتدا در سایت ec.nahad.ir وارد شده و سپس پایین گزینه نام کاربری و رمز عبور ، گزینه ثبت نام را کلیک کرده مراحل ثبت نام را کامل می کنید . در این مرحله علاوه بر وارد کردن کد ملی حتما باید پست الکترونیکی را وارد کنید . چنانچه دانشجویی دارای پست الکترونیکی نباشد با مراجعه به صفحه گوگل یا یاهو، جیمیل ویا ایمیل درست کرده و مجدد وارد سایت شده ثبت نام خود را انجام می دهد.

توجه: دانشجویان محترم حتما دقت کنند که پست الکترونیک مختص خود آنان باشد تا پس از ثبت نام مشکلی برایشان پیش نیاید.

2. پس از انجام ثبت نام به صفحه اول سایت مراجعه و از طریق وارد کردن نام کاربری که همان کد ملی می باشد و رمز عبور که معمولا شماره همراه آنان هست وارد پروفایل خود شده و صفحه اولیه که اطلاعات دانشجویی و محل تحصیل را از آنان می خواهد کامل نمایند .

توجه:  ممکن است اسم مرکز و یا واحدی در این لیست قرار داده نشده باشد . لذا دانشجو در این قسمت می تواند مرکز سنندج را انتخاب و ثبت نماید .

۳. در مرحله بعد از لیست انتخاب دروس همان درس مورد نظر خود که جلوی آنها نام مدیر گروه معارف استان (عبدالمهدی عربشاهی مقدم ) نوشته شده را انتخاب و یکی از سر فصلهای ذیل آن درس را ثبت نمایید . لازم به ذکر است کسانی که در هیچ یک از کلاسها شرکت نکرده‌اند باید بیش از یک سرفصل در درس مورد نظر را ثبت نام و به صورت مجازی بگذرانند.

۴. پس از ثبت درس، لازم است به ترتیب ابتدا از گزینه اول یا همان پیش مطالعه متن درس مورد نظر را دانلود و مطالعه نمایید. سپس در گزینه دوم می توانید محتوای آموزشی را که به صورت صوتی می باشد گذرانده و در همان قسمت آزمون پایانی را که معمولا شامل چند سوال تستی بوده و مجوز ورود به جلسه بعد می باشد را بگذرانید . حتما به این نکته توجه داشته باشید که نمره قبولی و اجازه شرکت در جلسه بعد ۱۲ بوده و دانشجو فقط دو بار فرصت شرکت در هر جلسه را دارد. دانشجو میتواند در گزینه مباحثه و هم اندیشی با به اشتراک گذاری مطالب خود و یا استفاده از مطالب دیگر دانشجویان فعالیت خود را به حد اکثر رسانده و سوالات خود را در این بخش مطرح و یا خلاصه درس خود را ارائه داده و همچنین از گزینه مطالعات بیشتر سوال خود را ارسال و پاسخ دریافت نماید . و یا پاسخهای عنوان شده به سوالات دیگران را مشاهده نماید.

۵. پس از گذراندن دوره های هر درس ، یک آزمون نهایی وجود دارد که معمولا از مجموع محتوای دروس و تست درسهای گذشته برگزار می شود و دانشجو با گذراندن این آزمون نهایی ؛گواهینامه اتمام دروس خود را دریافت می نماید.

دانشجویان محترم توجه داشته باشند گذراندن هریک از دروس مجازی معمولا بیش از چهار ساعت متوالی در روز وقتشان را نمی گیرد . کلیه فعالیتهای دانشجو در سایت برای استاد قابل مشاهده بوده و استاد می تواند بر طبق فعالیتهای دانشجو نمره ایشان را وارد کند.

 آدرس کانال تلگرام :     nahadpnu_kurd@

شماره تماس آقای عربشاهی مقدم جهت پاسخگویی به سوالات : 09217869114

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر