اخبار
1398/9/13 چهارشنبه برگزارى كارگاه مهارت هاى پيش از ازدواج در دانشگاه پيام نور مريوان برگزارى كارگاه مهارت هاى پيش از ازدواج در دانشگاه پيام نور مريوان برگزارى كارگاه مهارت هاى پيش از ازدواج در دانشگاه پيام نور مريوان  

برگزارى كارگاه مهارت هاى پيش از ازدواج در دانشگاه پيام نور مريوان
 

كارگاه يك روزه مهارت هاى پيش از ازدواج با همكارى اداره بهزيستى شهرستان مريوان و دانشگاه پيام نور مركز مريوان با حضور جمعى از اساتيد و دانشجويان در سالن آمفى تئاتر اين مركز برگزار شد.

دكتر بهزاد خالدى از اساتيد رشته روانشناسى و سخنران اين مراسم ضمن اشاره به آمار نگران كننده بالاى طلاق در جامعه گفت: انتخاب همسر كه بخش مهمى از زندگى ما يعنى دوران جوانى و ميانسالى را در بر مى گيرد خيلى مهم است و نيازمند دقت و توجه كافى است.

وى مشاوره پيش از ازدواج را ركن مهمى در پيشگيرى از طلاق عنوان كرد و گفت: ازدواج يك ارتباط قراردادى بين دو جنس مخالف به منظور رفع نيازهاى جنسى، عاطفى و اجتماعى است و دو معيار مهم در اين امر بزرگ شناخت خود و سپس خانواده است كه نقش بسيار مهمى در ازدواج و دوام آن دارد.

🔸خالدى با اشاره به دو ركن مهم زندگى مشترك يعنى تفاهم و تعهد خاطرنشان كرد: موفقيت در ازدواج تنها اين نيست كه ما شخص مناسبى را انتخاب كنيم، بلكه بيشتر به اين بستگى دارد كه خود ما نيز شخص مناسبى براى ديگرى باشيم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر